ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL - 14 NAPOS ELÁLLÁSI JOG
A vásárlónak törvény alapján a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül joga van bármilyen okból és indoklás nélkül elállni a vásárlástól, de a visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Szabályzatunk a 45./2014.(II.26.) számú kormányrendelet alapján jár el.
E jog gyakorlásához az ügyfélnek a következő dokumentumokat kell elküldenie az info@ebuy.hu e-mail címre:
Teljesen kitöltött visszaküldési űrlap,amelyet,ezen a linken talál: űrlap
Számla másolata (a számlát e-mailben kapta meg)
Bizonylat arról,hogy a csomagot visszaküldte (feladóvevény,csomagfeladási bizonylat)
Az e-mail tárgyába írja be - PÉNZVISSZAFIZETÉS és a termék nevét
A csomagot a 1107 Szállás utca 13- N39 címre kell visszaküldeni önköltségesen.
MILYEN MÓDON KELL VISSZAKÜLDENI A TERMÉKET?
A visszaküldendő terméknek nem használtnak, sértetlennek kell lennie, eredeti csomagolásban, minden alkatrésszel és tartozékával együtt. A terméket ajánlott csomagként küldje vissza.
A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (lehetőleg eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). Amennyiben nincs meg az eredeti csomagolás, akkor a sérülések elkerülése érdekében kérjük, hogy megfelelően zárható, biztonságos csomagolással pótolja azt. Az alábbi termékek, termékcsoportok visszaküldése csak bontatlan, gyári csomagban lehetséges: szépségápolási és kozmetikai cikkek, szépségápolási készülékek, parfümök, száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.), kiegészítők, kozmetikumok és ápolók.
Nem lehetséges az elállás akkor sem, ha olyan zárt csomagolású terméket vásárolt a fogyasztó, amely az átadást követő felbontás után már egészségvédelmi vagy higiéniai okból nem küldhető vissza. ( Például higiénés termékek: borotva, fogkefe, hajformázó, szájzuhany, arcápolási készülék, körömcsiszológép, WC kefe, arcmaszk, gyantamelegítő gép, ..stb)
A visszatérítés legkésőbb a helyesen kitöltött űrlap és a csomag visszaküldését igazoló bizonylat kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik.
A visszaküldési költség a vásárlót terheli. Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem fogadjuk el.
Azon esetekben ,ahol bónusz ,kedvezményes kód vagy promóciós kód volt használva és a vásárló él a vásárlástól való elállás lehetőségével, ezeket az összegeket kedvezménynek tekintik és nem térítik vissza a vásárlónak. Csak a befizetett összeg kerül visszatérítésre.
A pénzvisszafizetésről további információk az általános szerződési feltételekben találhatók. Minden további kérdés esetén hívjon minket a +36 30 566 5513 telefonszámon vagy írjon nekünk az info@ebuy.hu e-mail címre.
Amennyiben a terméket utánvétellel fizette ki,az IBAN számra fogjuk visszatéríteni az összeget. (IBAN-a bankszámlaszámjának a nemzetközi száma,amely HU és 26 számjegyből áll,ezt megtalálja a banki kivonatokon,bankkal kötött szerződésen…)
Ha a fizetés hitelkártyával történt,azt ugyanarra a hitelkártyára térítik vissza (a visszatérítés a visszatérítéstől számított kb 3 munkanapon belül látható lesz)
TERMÉKCSERE
Ha a terméke szállítás közben megsérült vagy a termék nem működik vagy hibás akkor a lehető leghamarabb tudassa azt velünk. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk. Elsőbbséggel kezeljük az Ön panaszát.
A csere igényt a csomag átvételétől számított 7 napig jelezheti emailben vagy telefonon. Az email tárgya az legyen, hogy „termékcsere és rendelésszám”. Ekkor elindul az ügyfélszolgálaton a cserefolyamat.
"Higiéniai termékek: Szépségápolási és kozmetikai cikkek; Parfümök Száj- és fogápolási termékek (fogkefék, szájvizek stb.); kozmetikumok és ápolók; epilátorok, borotvák, hajszárítók, hajformázók, gyantamelegítő készülék, bőrápolási készülék– Ezen termékek visszaküldése csakis bontatlan, gyári csomagolásban lehetséges. Amennyiben kibontásra kerültek, a visszaküldés csak akkor lehetséges, ha még nem voltak használva.
Küldje el a következőket az info@ebuy.hu e-mail címre:
Fénykép/videó a termékről,amelyen látható a sérülés helye;valamint annak leírása
Számla másolata (a számlát e-mailben kapta meg)
Rendelés száma
Az e-mail tárgyába írja be - TERMÉKCSERE és a termék nevét
Visszaküldési cím:
1107 Budapest, 1107 Szállás utca 13- N39
Telephelyünkön személyes átvételre / cserére / visszahozatalra / NINCS LEHETŐSÉG.
ÁRKEDVEZMÉNY/VÉTELÁR TELJES MEGTÉRÍTÉSE
Általános szabály, hogy csak akkor lehet a vételár részleges vagy teljes megtérítését kérni, ha a javításra, illetve a cserére nincs lehetőség.
A vevő további lehetőségként igényt tarthat árkedvezményre, illetve a vételár teljes megtérítésére, ha a termék javítása vagy cseréje: nem lehetséges.
Ha egy termék meghibásodik, lehetőségünk van javítást, cserét, árleszállítást kérni a kereskedőtől, vagy végső soron vissza is kérhetjük a termék árát, tehát elállhatunk a szerződéstől. A felsorolt szavatossági igényeknek azonban van egy törvényben meghatározott sorrendje:
- Elsősorban javítást kérhetünk, cserét csak akkor, ha ez nem okoz a kereskedőnek aránytalan többletköltséget a kijavítás költségéhez képest.
- Ha a javítást vagy cserét a kereskedő nem vállalja, akkor kérhetünk árcsökkentést, vagy a kereskedő költségére a hibát kijavíttathatjuk mással, végső soron pedig visszakérhetjük a pénzünket. Elállni három feltétel együttes fennállása esetén lehet:
- Ha a kötelezett, vagyis a kereskedő a javítást vagy a cserét nem vállalta
- A javítást/cserét megfelelő határidőn belül nem képes elvégezni